Klubmodul henter siden

Jetmark Idrætscenter, 9490 Pandrup

Søndag d. 14. april 2024

Indsvømning kl. 13.15 - Stævnestart kl.14.15

Vi mødes i forhallen kl 12.45 hvor trænere og holdleder, vil være klar til at tage imod svømmerne,

herefter åbner omklædningen kl 13:00.

Der er afmærket pladser i svømmehallen hvor vi skal sidde, forbeholdt svømmerne, men forældre er meget velkomne som tilskuere.

Tilmelding senest d. 2. April 2024

Jeres barn, kan sammen med sin træner, vælge hvad de skal svømme, max 3 individuelle løb + holdkap.

Det koster 100 kr. at deltage som betales sammen med tilmelding her

Der vil efter stævnet være medaljer til alle svømmer, ved personlig fremmøde

Afmelding af svømmere skal ske senest kl 09.30, derfor er afbud på dagen vigtigt til

Michael Søttrup tlf. 21 66 50 66.

Da stævnet kræver kræfter af børnene, anbefales det at spise godt hjemmefra. Der vil blive serveret pizzasnegle + frugt/grønt + 1 juice, til svømmerne i løbet af dagen.

Der er en cafe åben i hallen på dagen, der sælger mad, sødt og drikke.

Det skal du huske

Badetøj

Gerne svømmebriller

Håndklæder (gerne 2)

T-shirt og shorts, til at tage på når du ikke svømmer

Drikkedunk, der er varmt i en svømmehal

Evt. spørgsmål kan rettes til Henrik Olesen (henrik@olesen.one / 40 46 19 81)

Proportioner

Piger svømmer lige løb.

Drenge svømmer ulige løb.

Stævnet startes med elektronisk startboks.

Der benyttes ATU-X semi-automatisk tidtagning.

Gruppe 1: Bælte / vinger. Her svømmes kun 25 meter.

Gruppe 2: svømmer kun med bælte/bælter eller helt uden.

Gruppe 3: svømmer uden hjælpemidler. Svømmerne bliver ikke diskvalificeret, men trænerne får disksedlerne på de fejl svømmerne laver. Overvej om svømmeren kan svømme bryst, inden de konkurrerer i det. Svømmerne i denne gruppe bør starte fra skamlen, så snart de kan det.

Stævnerne er ”begynder–stævner” – alle kan deltage, men svømmeren skal kunne svømme 25 meter (ingen voksne i vandet). En svømmer der i løbet af Flipper-Cup året, deltager i officielle stævner, må svømme de øvrige stævner færdig. Dog må der kun tilmeldes i 50 m. løb og 25 m. fly.

Holdkap: Der er 2 mixholdkapper, hvor klubben selv bestemmer køn og hvor mange piger og drenge man stiller med.

Der henstilles til at svømmerne placeres i de rigtige grupper og at de tilmeldes med anmeldelsestider. Man kan stille op i 3 individuelle løb pr. deltager og holdkap.

Efter stævnet er der medaljeoverrækkelse. Svømmerne får uddelt medaljen ved personligt fremmøde.

Tilmeldte
4 /75